When you really want a certain item it's going to be super frustrating to try and get it through the online site, but in my opinion stalking really works. It might take some time before you're able to get it though and you have to keep checking the site multiple times a day.
Lägg till alla produkter som du vill hålla koll på i din wishlist då det går super snabbt och enkelt att se tillgänglighet därigenom. Sedan får du uppdatera wishlist:en om och om igen. Det kan ta allt från en dag till flera månader innan en viss produkt blir tillgänglig. Det som krävs är tålamod, dedikation och en viss del tur. Se till att ha all information loggad på din profil (adress, kortnummer etc.) så att du kan få igenom beställningen så fort som möjligt när du väl lyckats lägga till något i varukorgen. Produkter som är populära kan sälja slut på 1-2min så man måste vara snabb. Nu såhär efter jul så är lagernivåena låga, men efterfrågan är lika hög och det kommer ta ett tag innan LV har hunnit kommit ikapp med produktionen.
Fortsätt kolla med kundtjänst och i butiker. Lycka till!

Jag kan hjälpa till och hålla utkik åt dig när jag är inne på hemsidan