For those who want to revise their FRENCH LESSONS, I,m going to write my post in french (with my kind of translation of course):
Mon magnifique chien et moi-même voulions vous remercier pour vos gentils messages.
(My awsome dog and I wanted to thank you all for your kind words.)
Nous ne nous connaissons pas, nous parlons différents langages, nous ne vivons même pas sur le même continent et pourtant vous semblez sincèrement heureuses pour moi. Je trouve ça tellement beau !
(We don't know each other, we speak different languages, we don't even live in the same continent, and yet you seems truly happy for me. I think that is so beautiful !)
Continuez à postez des photos de vos merveilleuses bagues, c'est inspirant !
(Keep posting pictures of your beautiful rings ladies ! It's so inspiring !)
Mon magnifique chien et moi-même voulions vous remercier pour vos gentils messages.
(My awsome dog and I wanted to thank you all for your kind words.)
Nous ne nous connaissons pas, nous parlons différents langages, nous ne vivons même pas sur le même continent et pourtant vous semblez sincèrement heureuses pour moi. Je trouve ça tellement beau !
(We don't know each other, we speak different languages, we don't even live in the same continent, and yet you seems truly happy for me. I think that is so beautiful !)
Continuez à postez des photos de vos merveilleuses bagues, c'est inspirant !
(Keep posting pictures of your beautiful rings ladies ! It's so inspiring !)