Sydney to Gold Coast H in 1 Day!

  1. Sign up to become a TPF member, and most of the ads you see will disappear. It's free and quick to sign up, so join the discussion right now!
    Dismiss Notice
  2. The Nordstrom Fall Sale is now live! Save up to 40% on Nordy's best brands, including bags, shoes, clothes, home, and kids'. Click to shop.
    Dismiss Notice
Our PurseForum community is made possible by displaying online advertisements to our visitors.
Please consider supporting us by disabling your ad blocker. Thank you!
  1. #1 Jan 31, 2010
    Last edited: Jan 31, 2010
    Hello Ladies,

    Everyone has started their H in 2010 and for me it couldnt be much better than today by scoring 2 bags in 1 day from 2 cities. The first one was Birkin 35 Clemence PHW on behalf of my dear friend for her 1st Birkin through the phone. Apparently earlier today, the fax and email of the Sydney store were not working properly. But we managed to get it at the end. My hubby was then in the mood to drive us to Gold Coast for a weekend ride and a H check up.

    We walked in and I immediattely saw Bougenvillear Retourne 35 PHW Kelly on display :smile:

    My heart start to beat fast as I asked to have a look and further asked:

    do u have sellier? YES!
    bougenvillear? YES!
    32? YES!
    epsom? YES!

    .... OMG! ARGHHHHHHH!!!

    ... ghw? NO!!!! PHW! (at this point im kinda half dancing, didnt care abt the PHW or GHW anymore and my hubby just ... HOHOHO)

    then the SA went to the back for 5 mins ... im like ... OMG! OMG! ... and here it is ...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    LOL ... I didnt bring any camera, as i didnt expect anything for this visit ... my Backberry Bold didnt capture well at all ... but its exactly like the following Epsom Bougen look:

    [​IMG]

    2 hits in 2 cities on 1 day! what a start for 2010!

    Btw, I tried on the mini Constance, its the cutest H bag ever ... and its also available on Epsom Bougenvillear ... OMG! OMG! LOL!
     
  2. What a beauty! - can see why you are so thrilled!. Enjoy your beautiful new bag!
     
  3. congrats!! a sellier in such a beautiful colour!

    Now I need a trip downunder!
     
  4. Congratulatoins dear, enjoy it with good health.
     
  5. Oh wow!! I can see why you are so happy!! It is beautiful!! I love Epsom!! The colour is just gorgeous!! Congratulations!!!
     
  6. Congratulations! I have never been to Gold Coast H store, do they get lots of Birkins and Kelly there?
     
  7. Congratulations!! Your new kelly is STUNNING!!!
     
  8. oh... come on dear.....u shouldn't buy all the goodies from H in australia..... save some for me to buy loll!!!!!!!
    Congrats!!! cant believe u found one!!!!!!!!!!! lucky day!!!! beside do they have any B, in case that is something I like, u can get it for me loll!!! :smile:
     
  9. fannaticsydney: you go girl............ well done on your find.......... H Australia is really getting very exciting in the bag department.................. Please do tell, you got the Mini Constance, didn't you??????????................ I wanna fly back to Sydney right nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow......... HMMMMMMMM....

    This is soooooooooooooo goooooooooooooooorgy

    [​IMG]
     
  10. Yay! Congratulations on your new kelly, fannaticsydney! You're a red girl and bougainvillier is a dual colour in different lightings, love it!
     
  11. The color is gorgeous........and what a lucky girl to have a DH that encourages you to pop in to H for a look :nuts:
     
  12. Fann, she is too, too gorgeous!!! Congratulations!!!
     
  13. skes2002, thank u, i will :smile:

    oh robee, thank u, i still cant believe it, hey! lets hang out if u ever drop by here again :graucho:

    cadosha, thank u :biggrin:

    Luva Pug, thank u :graucho:

    jupar, thank u dear, congratz to ur 30 B too, how gorgeous! yes, H Gold Coast is Kelly galore in many colours, there is orange, soleil, red ostrich, grey ostrich, a few variety red kellys, also many victoria II, evelyn, garden party :nuts:

    bagmad73, thank u :graucho:

    oh C, hey babe! i still stunned and couldnt believe the luck that i have, like urs, less than 6 months 4 B and me 3 months after my B, now is K! 2009 ended with a beautiful Rouge Garange and 2010 is started with a gorgeous Bougenvillier ... thank u!

    sydspy, hello!! hello!! oh, u still in overseas? LOL, come back and lets drool more H together? LOL ... no, i restrained myself as i wanna get a bigger constance, this is so small like 3cms extra from my blackberry bold, but still still on my mind ... oh ... LOL ... thank u dear!
     
  14. sydspy, hello!! hello!! oh, u still in overseas? LOL, come back and lets drool more H together? LOL ... no, i restrained myself as i wanna get a bigger constance, this is so small like 3cms extra from my blackberry bold, but still still on my mind ... oh ... LOL ... thank u dear!

    Yes, I'm still in Bangkok..............We will certainly do that when I get back to Sydney.............. There is one white (creamy ) Lizzie Mini Constance in H Bangkok on display (not for sale), but it is so tiny, a bit like a wallet with strap................. but so goooooooooogy in lizzie.......H Bangkok is so low in stock at the moment as they are waiting for the new shipment...................:biggrin:......... cannot wait to see what will come in.......................:graucho:

    Please show us your bigger H family and action shots when you can (faster is better)........... ha ha ha................:P
     
  15. Congrats...she's beautiful, great choice!!~