*PICS* Come share my Chanels (red, yellow, violet, purple...)

goingindebt

Member
Oct 14, 2006
493
1
Hi Ladies,
Well now u can understand my screename....:P. Been on this forum for a while but never posted pics for various reason, one of which was sheer laziness. Well recently I had to document my bags for insurance purposes (what a nightmare that was! - I have a new appreciation for those of u who post pics regularly, OMG:Push:smile:, so I thought I'd share some pics w/ u all.

I so enjoy and appreciate seeing other tpfer's collections. I can never grow tired of seeing Chanel bags. This is not my full collection as some are scattered in other locations, but I hope you enjoy!

BTW. I am thinking of getting rid of the red Hidden Chain flap in the 4th pic bottom right corner as it may not be my style? What do you guys think? TIA!
 

Attachments

missisa07

(Isabel)
O.G.
Jun 1, 2007
7,424
363
Hawaii
WOW. Amazing collection! I really love that modern chain E/W, is it the glazed leather? :drool:

Honestly, I never liked the hidden chain ligne much.
 

goingindebt

Member
Oct 14, 2006
493
1
Hi Missia, yeah I know, I never did either, then I saw the pic of Kate's blue bag and for some reason, starting wanting the red as well?:shrugs: But when I received it I was kinda just ehh b/c the strap is shorter than I thought and the bag is smaller. I'm not a small bag kinda girl, which is why i mostly stay away from flaps. Ugh, I just hate getting rid of things and then regretting it later. Like passing on the orange jumbo - what an idiot :Push:.

Yeah the brown one is the glazed leather!
 

koalabear

Member
Dec 6, 2007
725
0
40
WOW! nice collection...and about the red bag on bottom right of the 4th pic...i don't care much about it, since you have other bags in your collection im sure you can do without it. well let us know what you decide. i love you collection btw...
 

gMbt

Member
Dec 13, 2007
749
0
Lovely collection!
I hope u r not going in debt as ur name suggested :smile:
 
Top