OMG, noooooooooo, a fake b-bag/gucci hybrid

  1. At least the seller isn't trying to sell it as a real anything!
     
  2. What *is* that?!? :blink:
     
  3. i'm laughing so hard my stomach hurts!:roflmfao:

    hey, i wonder if i can get my name embossed on my bbags like that. :lol:

    thanks for the laugh, aaa.
     
  4. lol, you're welcome esile-girl, it just popped up on my e-bay search tonight & i couldn't keep it to myself :lol:
     
  5. ew, that's just really terrible.
    esile, that would actually be kinda cool!!
     
  6. I don't think the seller even realizes that the bag is modelled after bbag, not Gucci!!
     
  7. jenn, i was joking... but, okay!:lol:

    hey, the second auction is gone. here's a pic... just incase the other one disappears too, so everyone can laugh their heads off.:shocked: :roflmfao:
     
    yikes.jpg yikes2.jpg
  8. HAHAHAHHAHAHAHHAHA. it looks like stuff you can buy in NY chinatown on Canal street. HAHAHAHAHHA
     
  9. didi, on canal street, it's known as a gulenciaga!:lol:
    poor thing! i feel sorry for it.
     
  10. hahaha. gulenciaga! i think it would look better with "esile" or "did" embossed on it!
     
  11. Gotta get me one of those!!!:lol: :sick:
     
  12. :sick::censor::sick::censor:
     
  13. OMG!!! that's outrageous
     
  14. esile, i know you were joking! :P i just think it would be kinda amusing... like writing "FAKE" over a bag and carrying it. maybe too tongue-in-cheek? :lol:
     
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice