Does any one watch Flavor of Love on VH1?

Celesus

Member
Jan 23, 2006
297
0
Tampa
I know it's a guilty plesure , and I dont like "reality" shows -generally, but OMG it's so HILARIOUS! It MUST be scripted I mean not Evry girl could be THAT looney. I ve had a blast watching it tho .... Any one else ?
 

dceneus

O.G.
Jan 5, 2006
118
0
Heck yeah I watch it. New York is HILARIOUS. She is repulsive but you gotta watch her. Hoops is very pretty but she is very tomboyish and borderline dike to me. Her mother is off the hook too.
 

addicted

O.G.
Jan 17, 2006
3,684
37
This is funny, but my hubby watches this and he HATES reality TV. He only watches ESPN. But he thinks it's sooo funny!
 

peacocky

Flaunt your Fringe
Dec 7, 2005
4,779
2
I can't wait to see the reunion show. I want to see New York beat the crap out of Pumpkin.
 

Celesus

Member
Jan 23, 2006
297
0
Tampa
OHHH there is gonna be some hair pullin weave throwing classiness going on on that reunion show ... lemme tell you ... wonder how Pumpkin's aim with loogies got so good ... maybe she chews tobacoo and spits it into one of those gold pots :idea:
 

peacocky

Flaunt your Fringe
Dec 7, 2005
4,779
2
Pumpkin was such trash. I hated her from the first episode. New York, even though she was a *****, was always my favorite.
 

Celesus

Member
Jan 23, 2006
297
0
Tampa
Pumpkin was always what in Victorian times would have been refered to as " a woman of lose moral fiber" and now days ((esp down south )) we just call her : "Ridden hard and put back wet"...NY was always funniest to watch ... wish she wouldnt do her eye makeup like she was in a prize fight albeit:sick:
 
Dec 6, 2005
4,027
859
Celesus said:
Pumpkin was always what in Victorian times would have been refered to as " a woman of lose moral fiber" and now days ((esp down south )) we just call her : "Ridden hard and put back wet"...NY was always funniest to watch ... wish she wouldnt do her eye makeup like she was in a prize fight albeit:sick:

:lol: :lol: :lol: