CL Lovers Pets

Stinas

O.G.
Mar 7, 2007
5,387
2
37
New Jersey
Since my other thread CL's In Action went so well...I thought it would be nice to make a pets one.
Post as many pics as you like...with shoes or with out. Have fun! Its nice to see if your shoes match your dog. We have seen some TPFers pets try to steal the show in your model CL pics, now here is their own thread lol (I know im a nerd)

Show us your pets!

Here are mine...
Monga
He is a Bichon & around 11yrs old.​

FiFi
She is a Maltese & around 6yrs old.​


She is a little on the fat side, but has lost some weight since this pic.


This is Zeus, my bf's niece & nephews dog. He is too cute IRL. He likes to jump up girls skirts lol I almost died laughing when he did it to me the other night. Too funny IRL. He is almost 1yrs old.
 
Jun 12, 2008
4,881
157
Reagan! This is my child. She is full grown now and a FIERCE 4lbs!!!



This is the DH's fat kid Dylan. She's not really fat, her nick name has just always been "Fatty" for whatever reason :P You can see my JChoos and Gucci flats in the background!!




This is my adopted daughter Bridgette. I got her 2 years ago. She's 12 now but still acts like a puppy!

As you can see, I've named all my doggies little girl names. I don't want kids so my favorite names have to go somewhere right?! LOL
 

Chins4

How many is 2 many?
O.G.
Jan 11, 2008
6,773
1
UK
Cute puppies ladies!

Sdesaye - OMG they're so gorgeous - if only my BF wasn't allergic (or at least claiming to be :rolleyes:)
 
Jun 12, 2008
4,881
157
I love this thread Stinas!!

Here's another one of Reagan rolling around on 5th Ave outside our hotel


Reagan and the DH


And finally, Dylan and Reagan doing what they do best.. fight!
 

Stinas

O.G.
Mar 7, 2007
5,387
2
37
New Jersey
shoeaddictklw - sooo cutee!
sdesaye - Im not much of a fan of cats...BUT...WOW...those are some really beautiful cats! I actually stole one in Greece from a pet store lol...it looked just like your third one. I used to be a cat lover, had a million of them, but my heart always belonged to dogs. Those are sooooo pretty! WOW. The last is my fav!
Chins - Are those Chinchillas? I used to take care of one in the 4th grade. They are soooo soft! Ive never seen light colored ones like that before, only grey. Cute!!
 
Jun 12, 2008
4,881
157
Chins- They're awesome! The DH always wants one when he sees them and then he sees how much they cost! :Push:

I just tell him NO because the snake will eat it!!
 

jh4200

You can call me Jenn
Feb 11, 2008
4,226
0
Aw, everyone's pets are adorable! (and so's your DH, Krystal!)

No pets for me, not allowed where I live...but one day.
 

*Magdalena*

Member
Apr 9, 2008
1,817
0
omg...everybody's pets are SOO ADORABLE!!! here are my babies;;

Louie and Davinci and my hubbie





and Davinci obviously not in the mood to pose with the snow man....lol..giving me the evil eye
 

Chins4

How many is 2 many?
O.G.
Jan 11, 2008
6,773
1
UK
Stinas - they are Chinchillas :yes: I used to have 5 (these plus one violet, one chocolate and one standard - dark grey with black tips) but we are now down to 2 through natural selection :crybaby:BF won't allow me to buy any more - he's an IT geek and rodents + gadget wires = VERY irate BF :Push: plus no wireless internet access until wires mended LOL

Shoeaddict - you have a snake? My BF wants a snake but I tell him no because it will eat the Chins LOL