Avatarrific!

FrankieP

O.G.
Jun 24, 2006
10,147
21
Australia
Is it just me, or are avatars suddenly HUGE and fabulous?! If it's a real change and not just this work peecee playing up, it gets two Frankie Fumbs-Up, it's awesome!!! :tup::tup:
 

Megs

I love bags
Admin
O.G.
Sep 13, 2005
34,257
5,491
www.purseblog.com
I *think* he changed that a while ago... but maybe you just re-uploaded a new pic? Or he is just being super nice this week!

Oh and by he I mean Vlad!
 

[coco]

LVoe
O.G.
Nov 4, 2007
5,444
57
Australia
Frankie .... it goes with your disco sig! I found some new running smilies for you btw....

Can you have moving images in you avatar too?
 

FrankieP

O.G.
Jun 24, 2006
10,147
21
Australia
Oh! Hahahaa, sorry for being slow on the uptake! I've not given myself a new one, but just took a good look and noticed today everyone was big, bright and beautiful. Perhaps Lucie needs a touch up.. I could totally Studio54 her to keep up with the discotheque sig! :thinking:

Coco I'd love to see more running gifs! I took mine outta my sig one night whilst on a dodgy gif creativity fest. :sneaky:
 

Ellie Mae

Peace B with U
May 24, 2008
10,677
3
Oh! Hahahaa, sorry for being slow on the uptake! I've not given myself a new one, but just took a good look and noticed today everyone was big, bright and beautiful. Perhaps Lucie needs a touch up.. I could totally Studio54 her to keep up with the discotheque sig! :thinking:

Coco I'd love to see more running gifs! I took mine outta my sig one night whilst on a dodgy gif creativity fest. :sneaky:
You.. ma dahling.. are gorgeous in OZ.. and your constant RUNNING ABOUT is affecting your mental capacities! :roflmfao:
 

FrankieP

O.G.
Jun 24, 2006
10,147
21
Australia
Hahaha.. you're right, too much running, too much hypoxia is clouding my usually formidable mental capabilities! :lol::sweatdrop::Push:

Oh well, have made up for lost time by punking up Lucie. Couldn't use my animated disco Lucie for the av, probably for everyone's protection and well-being, but I can now at least change colours at whim as I've all these hypercolour Lucie's saved as individual files before giffing them.

 

Ellie Mae

Peace B with U
May 24, 2008
10,677
3
OMG... Vlad is gonna KILL you!

You are OUT OF CONTROL, girlfriend.. but then again.. tha's precisely what I like BEST about you?
You captured that possum for next Xmas yet??
 

FrankieP

O.G.
Jun 24, 2006
10,147
21
Australia
Noooooooo he won't - Vlad's a benevolent God - and besides, the animatronic version won't be av'd! :angel:

I just had to show off an advanced viewing of Lucie's various new looks. :graucho:

As for Possie, when you have three of the buggers living upstairs there's no need for capturing! I think she's out in the trees right now though as it's so darn hot in here she'd be crazing for sticking to her nest. I saw her the other night though and she's still happy to hand feed, which is neat! :heart:
 

Ellie Mae

Peace B with U
May 24, 2008
10,677
3
OMG Frank.. us too.. it's WINTER here.. 35 in the AM, 85 in the afternoon. All 4 seasons in one freaking day... WTH???
Send the possum over... Lesley's waiting....;)
 

[coco]

LVoe
O.G.
Nov 4, 2007
5,444
57
Australia
Here you go girly...........x There was another one but can not find it anymore ?!?!?! Is this guy running backwards??

....and this one for good measure....
 

FrankieP

O.G.
Jun 24, 2006
10,147
21
Australia
Coco, they're awesome, but yes I'm sure he's going backwards too.. kinda like how I feel sometimes! Nevermind, perhaps my dodgy gif skills can sort him out. :graucho:

And.. uh.. thanks for the other one..! :blink::lol:
 
Top