My new...

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Speedy 40 !!! :yahoo:

I live in Paris, so I decided to buy it at the Champs Elysées store. And I love it !!! :love:

Some pics:

P1000887B.JPG

P1000890B.JPG

P1000891B.JPG

P1000895B.JPG

2. Congrats on your new speedy..:tup:

3. So tonight I'm at my cousins home, near Paris in the middle of nowhere...

Some modeling pics, I'm 17 and I'm 5.51".

Please don't blame me for my crappy face !!! lol

P1000900B.JPG

P1000908B.JPG

P1000909B.JPG

P1000910B.JPG

4. Soo nice. Congrats on your new piece.
    (I wish I lived in Paris, the prices there are cheaper than the US :idea:)

5. congrats!

6. it looks stunning on you congrats :O)

7. It looks SPECTACULAR!

I love big Speedies!

8. congrats!

9. Oh... c'est superbe! Je possede le Speedy 35 et j'adore cet sac. Le 40 est incroyable. Felicitations! Je suis allee a Paris en aout cette annee et j'ai remarque que les femmes portent les Speedys plus grands. C'est vrai? Mais j'ai achete mon Speedy dans les Etats Unis quand j'ai rentre. Mais je suis contente parce que mon Speedy dit "made in France." J'ai une question pour vous. Quel sac (LV, bien sur) est a la mode a Paris maintenant? Et.... j'adore ton mono cles dehors votre sac. Et une chose plus..... je suis jalouse que vous habitez a Paris!!!!! Denoncez sur les modes a Paris, s'il vous plait. Prenez plaisir a votre Speedy!!

10. Oh vous parlez très bien français !!! C'est génial !!! Oui les femmes portent en général les Speedy plus grands à Paris, il n'y a que les jeunes filles qui portent des Speedy 25, en général. A Paris, en ce moment les femmes portent beaucoup de Speedy de toutes sortes (mono, damier etc...) Et les hommes portent beaucoup de Neverfull... Et oui !!! Honnêtement je me fiche de ce que pensent les gens, je porte fièrement ce sac, et je fais ce que beaucoup de gens n'oseront jamais...
    Merci pour ce petit discours bien français !!! Et félicitations quant à votre Speedy 35 !!!

Oh you speak very well french !!! It is brilliant !!! Yes women in general carry Speedy larger in Paris, there are only the young girls who carry Speedy 25, in general. In Paris, now women carry much Speedy of all kinds (mono, damier etc…) And men carry much of Neverfull… YES YOU'VE READ WELL MEN CARRY NEVERFULL IN PARIS lol !!! Honestly I don't care about what people think, I carry this bag proudly, and I do what many people would never do...
    Thank you for this small quite French speech !!! And congratulations on your Speedy 35 !!!

11. Oh my that 40 looks gorgeous on you! I have the 35 and love it!

12. Congrats! It looks great on you!

13. Congrats, I think its a great bag. Will you use it daily or just for travel?

14. and I thought New Yorkers carried big bags!! Congrats! it looks great on you!

15. This size looks good on you! great choice and i am very surprised to learn that men carry the neverfull in paris!!
    i thought the bag looked very feminine, i wonder how they look with it .
    hmm.....

congrats again for the bag =)

Thread Status:
Not open for further replies.