My first!

  1. Hi everyone! I'm super excited because my first LV is on it's way!! I purchased a Mini Lin Speedy!!! :yahoo:

    Actually, last summer I bought a Neverfull MM at the LV store, but then I never used it - it sat in the closet for a couple of months and when I took it out I didn't really love it anymore so I sold it... soooo.... I'm not gonna count it as my first LV since I never used it :p

    Anyway, I should have listened to everyone here that my first should be a Speedy...definitely a classic!! I'll post pics as soon as I get her! I'm going to make my own base for her too! hehehe :smile:

    Thanks for listening!!;)
  2. Congrats diorgirl and I hope you like your new bag more than the neverfull...
    It's a beautiful bag...
    can't wait to see pics but I'm sure it's gonna look great on you...
  3. Congrats!! Can't wait for the pics!
  4. Congrats, great first LV!
  5. I think you'll love your speedy. The mini lin is a beautiful print. Take it out and use it right away.
  6. Modeling pics please!!!!
  7. yay, congrats! I love the mini lin speedy ... looking forward to the pics!
  8. Congrats, great choice!!
  9. Very exciting purchase! Congrats, please share pics of this lovely LV when it arrives!
  10. Congrats :heart:
  11. Thanks! I saw you have one too in your collection - cute! I also love your bubble gum pink Balenciaga!! Your bull dog is sooo cute too! :smile:
  12. Hehe okay I'll model pics - it'll be my first also! hahaha :smile:
  13. Thanks! Yes, my original loves were the Mini lin speedy and the Azur speedy....don't know why I got the neverfull!! I must have been enabled by the neverfull clubhouse...hehe
  14. Hehe thanks! Yes, you're right I'll have to use it right away!! :p
  15. Thanks! love your icon :smile: