Marrying The Wrong Guy !!

  1. [​IMG] Marrying the Wrong Guy!


    This is what happens when the bride has no clue about her groom's real feelings!

    Date: 3 Sep 2006
     
  2. :wtf: Did that seriously happen?
     
  3. :throwup: :throwup: :throwup:
     
  4. What?

    :wtf:




























    What?

    :wtf:





















    I'm missing something apparently. :wtf: :shrugs:
     
  5. Huh??? Is this an ad?
     
  6. :wtf: OMG WTF, I thought his other girlfriend was calling or something, I was not expecting that to happen :s
     
  7. I couldn't see it.
     
  8. OMG!! that poor girl!

    at least she found out before they said i do, i guess... :smile:
     
  9. Wow.. definitely wasn't expecting that !!
     
  10. hmm... yeah, check many times before you even prepare for the wedding.....
     
  11. That can't be real.
     
  12. lol
     
  13. O_O

    Is that real? wow....
     
  14. I can't see it! Ahhh!
     
  15. hate to be the bearer of bad news, all...it's a sprite commercial!! i believed it too but my friend told me that...hah. ;)