J.Lo Has Two Different Looks Here: What Do You Think?

  1. [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    Jennifer Lopez was a vision on the red carpet tonight at the Premio Lo Nuestro Awards in Miami.

    Rocking a gorgeous Dolce & Gabanna corseted chiffon dress and some sparkling accessories, all eyes were on Jen (luckily) as she escorted hubby Marc Anthony to the big event.

    J.Lo has been all over the Latino entertainment circuitas of late, all in anticipation of the March 27 release of her Spanish album, 'Como Ama Una Mujer.'

  2. I think I love her hips!! She looks slimmer in the white dress.
  3. Wow, it's almost like she has two different bodies in those outfits!!! The clingy look of the black dress doesn't work nearly as well with her figure...plus it's kinda frumpy for J Lo.
  4. I love her body!!!
  5. That black dress is terrible !!!!!!!!!!! It makes her hips look awful !:yucky:

    The white one is MUCH better !!!:yes:
  6. haha i was going to say the same thing about the black dress. what was her stylist thinking?! :nuts:
  7. I really wish I didn't have to see pics of her hubby. He is freaky looking and that suit fabric is gross.
  8. Her rock nearly blinded me in the white dress pic haha - I much prefer the look of that dress on her. And I'm glad she has hips and an ass, cuz I think a curvy body is most attractive. :smile: The black dress, IMO, even Spanx can't save, because it's just way too clingy and highlights every last bump!

  9. I dont think the black dress was the best choice for her.
  10. sorry, im confused...which one is d&g? the black, right?

    objectively i like the black better i think, but for her, the cream.
  11. The D.G dress is the cream coloured one.
  12. NOT the best choice for her curves IMO - and I normally love her style.

  13. I hate the black dress on her. She has great curves but the dress makes her look out of proportion. Her waist to her knees look like they were going for the mummy look :roflmfao:
  14. I love how she looked in the whote one! But the black, not so much.
  15. Yup, the black dress wasn't the best choice. I really like the white one though. She's such a beautiful woman.