inferno gioco-i bought it!!

  1. looks authentic to me! congrats on the gioco! :tup:
     
  2. It certainly appears to be authentic.
     
  3. thanks! I know it's over retail, but i'm soooo excited!!!!!:woohoo::woohoo::woohoo:
     
  4. Yay!! :tup: It's super cute. I :heart: the boy eating the watermelon!!
     
  5. i'm sorry for all my excitement!!! 7-7-07 is really a lucky day!!!!:rochard:
     
  6. congrats..i love him too :graucho:
     
  7. Ahhhhhhhh, is that today? 7707 I've gotta go do something lucky. :wlae:
     
  8. I love it! It's so cute... I had originally wanted a Pirata Gioco, but ended up with the Zucca. I have a Spiaggia Gioco and I use it everyday!
     
  9. OMG, it's beautiful, congrats!!! Watermelon boy, and Adios and devil boy brushing their teeth are my favorites. :tup:

    -SB
     
  10. Veeeryyy cute :biggrin: Congrats!! Watermelon boy is yummy haha
     
  11. congratz!
     
  12. congrats! the front with the watermelon boy looks exactly like the front of the one I just bought! they're almost identical except I don't have a devil oven on the back of mine-- there're two on the top by the zipper and the sides though! inferno giocos are the best!!
     
  13. This should be put in the 'authenticate this' thread but congrats
     
  14. Congrats!! My favorites on Inferno are the pink ipod devil girl and the watermelon devil!! Whoo-hoo!!! :tup: