blushes ...

  1. omg the funniest things men say...

    I showed him a pic of the newly aquired stephen bag on the forum.
    he turns around and looks at my monitor and says " it looks like a butt cheek. :wtf:

    I'm like what and start laughing, he says yeah or two boobs in a small bra :wtf:

    Are there any others that make these odd remarks ?
     
  2. I'm not gonna repeat some of the remarks my husband has said!
     
  3. LMAO! That's hilarious!
     
  4. LOL texas girl
     
  5. Omg! :wtf:
     
  6. lol
     
  7. LOL! That's funny! Sounds like something that my boyfriend would say! :lol:
     
  8. If he thinks the pleats look like boobs or butt cheeks, he must have seen some pretty flabby, saggy boobs and butts in his time. :lol:
     
  9. haha...that's so funny! but it guess it's true if you look at it at a certain way!
     
  10. Butt cheek? Boobs? :roflmfao: :roflmfao: :roflmfao:
     
  11. Hmmm...I have to find the pics and show my DH ..

    LOL..mennnnnnnnn
     

  12. :roflmfao: :roflmfao: :roflmfao: I think my BF would like to say something like that as well :wtf:
     
  13. LOL mens imaginations I tell ya!!!!!
     
  14. Hahaha men!

    I was looking at a Mono Stephan, and I go "errf, I want a Stephan"

    He goes, "Whos Stephan?!"

    I go "My new lover"

    He responds with "Oh ok, buh bye ;["
     
  15. Hmmm, I said the same thing about that bag...must be too in touch with my masculine side. :nuts:

    My BF constantly says weird hilarious things.