POST A REPLY
 
Thread Tools
Jul 2, 2012, 11:00am   #136
Chantilly0379's Avatar
Cajun Mama
Originally Posted by Shopmore
Not allowed to see this movie?

I just have to ask....why?
Jul 2, 2012, 11:07am   #137
Chantilly0379's Avatar
Cajun Mama
This was def a "FUN" movie to see with a group of girl friends! This was the first movie I've ever seen with Channing Tatum and OMG he is hot! This movie made me want to go out after but too bad I'm pregnant!

Channing Tatum can freaking dance OMG! Now I have to go watch all the other movies he plays in.

The entire theater was filled! & they did have 3 husbands there, poor guys! I would have never brought the DH, this was def a movie night for friends ONLY!
Jul 2, 2012, 11:14am   #138
Shopmore's Avatar
Member
Originally Posted by Chantilly0379
I just have to ask....why?
Oh, no reason.
Jul 2, 2012, 6:53pm   #139
j
Member
These comments are freakin hilarious! I'm gonna see this soon.
Jul 2, 2012, 7:22pm   #140
B
Account Deactivated
Just don't expect a movie that's Oscar worthy lol, I feel like a lot of people wanted nothing but dancing and were disappointed that there was another storyline to it LOL On other boards people are like don't waste your money, it sucks etc...
Jul 2, 2012, 8:13pm   #141
meluvs2shop's Avatar
In Love
I thought the movie was just ok.
I felt it was far too long. A couple even walked out.
Jul 2, 2012, 8:14pm   #142
meluvs2shop's Avatar
In Love
I thought the movie was just ok.
I felt it was far too long. A couple even walked out.
Jul 2, 2012, 8:54pm   #143
a
Member
Jul 2, 2012, 10:03pm   #144
Pinkcaviar's Avatar
Mr.Roman & his Stare
The dancing parts were really entertaining, but I also found it annoying when they would cut to the audience faces and back to the stage. JUST FILM THE ENTIRE SHOW CONTINUOUSLY and the MEN! LOL

Overall, it was a good movie, but I found myself a little bored at some parts because the back story was dull. More dance action and comedy would have been more entertaining.
Jul 3, 2012, 12:33am   #145
Bri 333's Avatar
SCP Addict
I have to see this. Just for the eye candy alone. Don't really care about a plot. Although I think the lead actress should have been a lot hotter than what they chose.
Jul 3, 2012, 11:31am   #146
Ladybug09's Avatar
So Sweet!
Maybe on the DVD they will have unedited scenes of the dancing.
Jul 3, 2012, 12:09pm   #147
Shopmore's Avatar
Member
Originally Posted by Ladybug09
Maybe on the DVD they will have unedited scenes of the dancing.
That would be a great stocking stuffer come Christmas.
Jul 3, 2012, 12:54pm   #148
Ladybug09's Avatar
So Sweet!
Originally Posted by Shopmore
That would be a great stocking stuffer come Christmas.
Jul 3, 2012, 6:51pm   #149
angelnyc89's Avatar
Member
Love this:



Thanks for the laughs!
Jul 4, 2012, 1:09am   #150
caitlin1214's Avatar
Nasty Bish
Originally Posted by terrianne
Bahaha, I was scrolling through quickly and saw your signature and totally thought that "PENS" was something else. I thought, wow, they're really getting into this Magic Mike thing, that's awesome!
Haha! "Let's Go Peens"?


Yeah, I guess that would be fitting for this thread.
POST A REPLY
  HOME The Playground Television and Cinema  
TOP

Thread Tools