Home > > >

HHhotties RAOKin' in the new year 2012 -- reveals!!!

POST A REPLY
 
Thread Tools
Mar 1, 2012, 7:29pm   #16
paelaf's Avatar
paelaf
semi-banned
I should be able to open tomorrow. Gonna be out for the next few hours but will be around for a late night box exposure if there is one!!
Mar 1, 2012, 7:31pm   #17
fleurdelis816's Avatar
fleurdelis816
Member
I might be able to reveal tonight or tomorrow (Friday)! Otherwise, I'll probably have to go late Sunday or early Monday! (yes, I know that is super confusing and I should've just said I could go any day but Saturday, but I like to be difficult, lol)
Mar 1, 2012, 7:46pm   #18
mishka's Avatar
mishka
YAY 2012! RAAWR!
My box is open!!!
Mar 1, 2012, 7:48pm   #19
novella's Avatar
novella
I Miss The 80s & 90s
Imma open my box tonight.
Mar 1, 2012, 8:15pm   #20
chodessa's Avatar
chodessa
MISSION ACCOMPLISHED
I'm gonna get in on the box action tonight too. The drought has lasted long enough.
Mar 1, 2012, 8:16pm   #21
Jordanopolis's Avatar
Jordanopolis
Luciana
Just opened mine with the kids before kiddos bed time!!!!
Mar 1, 2012, 8:20pm   #22
mishka's Avatar
mishka
YAY 2012! RAAWR!
I didn't open mine! It is open on the kitchen table! My nanny was opening 1000 boxes from Amazon (baby food, diapers, wipes, puzzles, blah blah) and my RAOK box was there and she opened it. I was in my room working, so didn't know until just now!!!! EEEK! I didn't look, but I can see that it is there and open.. How will I survive?
Mar 1, 2012, 8:47pm   #23
2many-NOT's Avatar
2many-NOT
Ya Gotta Laugh
All this box talk has gotten me excited!!(box openings tonight!!)

And Mish. So sorry your box was opened without you even being aware!! Just doesn't seem right!!!
Mar 1, 2012, 8:53pm   #24
mishka's Avatar
mishka
YAY 2012! RAAWR!
Haha, I'm sure she felt bad. Today was her first day. Her car wouldn't start this morning too, so she was a little late. I was super nice to her though. Poor girl. I'm sure she was stressed. She just finished up an 11 month contract singing professionally on a cruise ship. She was singing and playing music with Chle. I adore her already and Chle does too. I think she is pretty glad to have found me. I'm pretty great to work for if I do say so myself.

I put a newspaper on top of my box so I'm less tempted. Sounds like there is a lot of box touching going on though!
Mar 1, 2012, 10:06pm   #25
monkeytail's Avatar
Thread Starter
monkeytail
(Jennifer)
It is pretty much already the weekend in New Zealand.

I need some boxy fun after this week. We've had catastrophic data center failures, vendor lameness, massive OT, and a bunch of other stuff. Oh well, the bright side is I think my team cranked out enough last night and today to get out of working major OT over the weekend.
Mar 1, 2012, 10:32pm   #26
chodessa's Avatar
chodessa
MISSION ACCOMPLISHED
Awwww MT, you need some hottie love after your stressful week!
Mar 1, 2012, 11:04pm   #27
mishka's Avatar
mishka
YAY 2012! RAAWR!
Ugh MT! You definitely need a pick me up!

I put a box of diapers on top of my box so I'm not tempted.
Mar 1, 2012, 11:04pm   #28
PiggyinManolos's Avatar
PiggyinManolos
Bag Wh0re
Just stick your fingers in and feel around a bit Mishka......
Mar 1, 2012, 11:08pm   #29
paelaf's Avatar
paelaf
semi-banned
I'm back (and hammered) from my outing. (but on my phone) Where are the boxes?!

Mt sounds like you're def. ready to indulge in some box action(pro ounced with Spanish accent can't find key on here)
Mar 1, 2012, 11:22pm   #30
mothbeast's Avatar
mothbeast
Member
MT - ugh. sorry to hear. Hope you can be off on the weekend.

I have no box this time so I'll have to be a voyeur. Is anyone going tonight?
POST A REPLY
  HOME > > >  
TOP

Thread Tools