Home The Playground General Discussion

what time is it where you are now?


DISCUSSION CLOSED
 
Thread Tools
Feb 10, 2011, 12:02pm   #1
frick&frack's Avatar
Thread Starter
summertime
I have so many lovely tPF friends from all over the world...I love it! it's interesting (& sometimes confusing) to me to think about what time it is there when we're talking.

so...what time is it where you are? & what time zone are you in?


I'm in the eastern time zone of the USA, & it's currently 1pm here on thursday.
Feb 10, 2011, 12:04pm   #2
bebopbet's Avatar
Member
^ good thread Frick, thanks

I'm in the central time zone of the USA and it's currently 12:03 pm here on thursday.
Feb 10, 2011, 12:19pm   #3
n
Account Deactivated
Im in Copenhagen (as you know, since you are supposed to buy an apartment here), its 7.18 pm and Im just back from work and my Thai dinner delivery is late !
Feb 10, 2011, 12:23pm   #4
frick&frack's Avatar
Thread Starter
summertime
^nice...I'd love some thai & cocktails...wish it were 7pm here

I'm on my way to copenhagen!!!
Feb 10, 2011, 12:39pm   #5
N
Nat
Account Deactivated
Hey Frick! Great thread! Hey Nat! *waves*

I'm in Europe, as you know, and I'm 6 hours ahead of you: it's 7:39 pm here
Feb 10, 2011, 12:46pm   #6
n
Account Deactivated
Originally Posted by frick&frack
^nice...I'd love some thai & cocktails...wish it were 7pm here

I'm on my way to copenhagen!!!
Thai is here, cocktails are pouring...cant you just live on CPH time for half an hour or so and grab yourself a martini? As soon as I am done with food, Im gonna kick back and check tracking numbers for my recent buys

hello fellow European Nat!

what are you up to, lovelies?
Feb 10, 2011, 12:50pm   #7
frick&frack's Avatar
Thread Starter
summertime
Originally Posted by Nat
Hey Frick! Great thread! Hey Nat! *waves*

I'm in Europe, as you know, and I'm 6 hours ahead of you: it's 7:39 pm here
^ I may know, but I definitely forget. are you having a cocktail?


Originally Posted by nataliam1976
Thai is here, cocktails are pouring...cant you just live on CPH time for half an hour or so and grab yourself a martini? As soon as I am done with food, Im gonna kick back and check tracking numbers for my recent buys

hello fellow European Nat!
^I can live on CPH time in about 2 hrs...gotta go driving & get some signatures so I can mail this submittal out. then I'm european for the day!!!



it's now 1:49pm in the eastern USA
Feb 10, 2011, 12:59pm   #8
N
Nat
Account Deactivated
Originally Posted by nataliam1976
Im gonna kick back and check tracking numbers for my recent buys
Don't hold back now, spill!

Originally Posted by frick&frack
are you having a cocktail?
Haha! No, no cocktail. I'm having a Coke Zero.

Me? I'm suddenly obsessed with the Gucci medium Sukey tote. Don't ask me why, I just want one so badly, but can't afford a new one right now. So here I am, surfing the net, trying to find a good deal. No luck so far, boo.
Feb 10, 2011, 1:04pm   #9
n
Account Deactivated
Originally Posted by frick&frack
^ I may know, but I definitely forget. are you having a cocktail?



^I can live on CPH time in about 2 hrs...gotta go driving & get some signatures so I can mail this submittal out. then I'm european for the day!!!



it's now 1:49pm in the eastern USA


Im gonna keep sipping and watch Flipping out while waiting for you to come back, dahling!
Feb 10, 2011, 1:13pm   #10
n
Account Deactivated
Originally Posted by Nat
Don't hold back now, spill!



Haha! No, no cocktail. I'm having a Coke Zero.

Me? I'm suddenly obsessed with the Gucci medium Sukey tote. Don't ask me why, I just want one so badly, but can't afford a new one right now. So here I am, surfing the net, trying to find a good deal. No luck so far, boo.
2 pairs of loubies, decolletes and dahlias and a pair of Jimmy Choo boots. And 2 LE chanel nail polishes, I am spiralling down chanel and dior polishes addiction FAST! And oh yes, I am banned from spending another penny this month on anything that is not healthy food, water or shelter pups.

Im not gonna be an enabler, so I am not going to say this Gucci looks like a perfect spring bag *runs and hides*. Gucci is one of few designer boutiques here, so will keep my eyes open for you on the local eBay sort of site, there is a lot of Gucci for sale. And fakes are not really an issue in Dk:-)
Feb 10, 2011, 1:32pm   #11
N
Nat
Account Deactivated
Originally Posted by nataliam1976
2 pairs of loubies, decolletes and dahlias and a pair of Jimmy Choo boots. And 2 LE chanel nail polishes, I am spiralling down chanel and dior polishes addiction FAST! And oh yes, I am banned from spending another penny this month on anything that is not healthy food, water or shelter pups.
OMG, fabulous buys!!! Tres fabuleux!! So, what are the tracking numbers telling you? Are they arriving soon? Hope so!


Originally Posted by nataliam1976
Im not gonna be an enabler, so I am not going to say this Gucci looks like a perfect spring bag *runs and hides*. Gucci is one of few designer boutiques here, so will keep my eyes open for you on the local eBay sort of site, there is a lot of Gucci for sale. And fakes are not really an issue in Dk:-)

Noooo, no need to run and hide. You're right, it is the PERFECT spring bag, I totally agree with you, even though I shouldn't. Perfect for spring, perfect for any season really And I need one. Now. I'm so impatient. Oh, that would be great if you can keep an eye on your local eBay You're a sweetheart, mwah!
Feb 10, 2011, 1:36pm   #12
n
Account Deactivated
Originally Posted by Nat
OMG, fabulous buys!!! Tres fabuleux!! So, what are the tracking numbers telling you? Are they arriving soon? Hope so!

Noooo, no need to run and hide. You're right, it is the PERFECT spring bag, I totally agree with you, even though I shouldn't. Perfect for spring, perfect for any season really And I need one. Now. I'm so impatient. Oh, that would be great if you can keep an eye on your local eBay You're a sweetheart, mwah!
Did you say tres fabuleux just because or are you French by any chance? Dahlias are shipped from Paris btw, and hopefully will be here in a day or two

I had a look...lots of Gucci bags but no Sukey:-(. I check there very often though, so will keep this baby in mind for you!


Btw, its 8.36 pm and I am playing around with my desk chair. Its a cool one but I have no clue what to do with half of the settings and knobs it has, almost fell off a few minutes ago
Feb 10, 2011, 1:45pm   #13
N
Nat
Account Deactivated
Originally Posted by nataliam1976
Did you say tres fabuleux just because or are you French by any chance? Dahlias are shipped from Paris btw, and hopefully will be here in a day or two

I had a look...lots of Gucci bags but no Sukey:-(. I check there very often though, so will keep this baby in mind for you!


Btw, its 8.36 pm and I am playing around with my desk chair. Its a cool one but I have no clue what to do with half of the settings and knobs it has, almost fell off a few minutes ago
Hee hee, I say tres fabuleux a lot, I love French. Tres chic, also one of my favorites Hope they will arrive soon!

Aw, that's okay Nat, thanks for looking! Really appreciate it! Be careful now, you don't wanna fall of your chair!

8:45 pm here
Feb 10, 2011, 2:05pm   #14
n
Account Deactivated
Originally Posted by Nat
Hee hee, I say tres fabuleux a lot, I love French. Tres chic, also one of my favorites Hope they will arrive soon!

Aw, that's okay Nat, thanks for looking! Really appreciate it! Be careful now, you don't wanna fall of your chair! http://wuerziworld.de/Smilies/girl/gi82.gif

8:45 pm here
Aaah, I love French, used to live in Paris and it was la plus fabuleuse annee de ma vie! Will PM you with links should I find something.

I stopped messing with the chair, I need to be up and running tomorrow


09.07 pm, decided to spoil myself with full calories coca cola!
Feb 10, 2011, 2:32pm   #15
rosasharn78's Avatar
I run so I can EAT!
I'm in California and it's currently 12:32 pm Pacific time.
DISCUSSION CLOSED
  HOME The Playground General Discussion  
TOP

Thread Tools