THE BEST BLACK FRIDAY SALES

Yoox

20% Off With Code: YOOXGIVING

Moda Operandi

Black Friday Sale

Neiman Marcus

Up To 40% Off Designer Sale

Saks Fifth Ave

Up To 60% Off Selected Styles

Nordstrom

Up To 40% Off

Net-A-Porter

Up To 50% Off Designer Sale

Bloomingdale's

Up to 50% Off Big Brown Bag Sale

ASOS

Black Friday 30% Off With Code: TGIBF
Home > >

Notification Help???

POST A REPLY
 
Thread Tools
May 6, 2011, 8:21pm   #1
Luv2BuyBags's Avatar
Thread Starter
Luv2BuyBags
RIP my beloved Daisy
These new notifications drive me bananas, I always think I have a PM.

So I go in to the 13 or so "New Unread Quotes" I had and I deleted them. Then I had 20?? So I deleted all them.

Now I have 65,530 New Unread Quotes but my whole quote box is empty. Ugh.

Can a mod help me get rid of this?? Can I turn it off?? I am such an old fart I hate change LOL!
May 6, 2011, 8:25pm   #2
Vlad's Avatar
Vlad
Fixed?
May 6, 2011, 8:32pm   #3
Luv2BuyBags's Avatar
Thread Starter
Luv2BuyBags
RIP my beloved Daisy
Yessss ACK! How did you do that

Thank you!!
May 7, 2011, 7:42pm   #4
CobaltBlu's Avatar
CobaltBlu
That is so funny, its the same number I had in my box when we first got this feature!

It was about a month ago, LOL!
One real one and 65530 imaginary ones!

Oct 19, 2011, 11:03am   #5
Luv2BuyBags's Avatar
Thread Starter
Luv2BuyBags
RIP my beloved Daisy
I have another question, can we turn off this notification of someone quoting me? I have between 199 and 230, its fluctuating, and I would rather not even see these notifications. I would rather just see that number bolded if I have a pm.

And there is no way I have found yet where I can see a whole list and just delete them all. I have to select these little tiny squares I can barely see LOL and they only show like 5 at a time. So going thru 200 will make me crazy

Can this be fixed or changed Vlad?

Thanks is advance!
Oct 19, 2011, 12:21pm   #6
Vlad's Avatar
Vlad
Originally Posted by Luv2BuyBags
I have another question, can we turn off this notification of someone quoting me? I have between 199 and 230, its fluctuating, and I would rather not even see these notifications. I would rather just see that number bolded if I have a pm.

And there is no way I have found yet where I can see a whole list and just delete them all. I have to select these little tiny squares I can barely see LOL and they only show like 5 at a time. So going thru 200 will make me crazy

Can this be fixed or changed Vlad?

Thanks is advance!
http://forum.purseblog.com/profile.php?do=editoptions

Disable quote notifications.
Oct 19, 2011, 12:33pm   #7
Luv2BuyBags's Avatar
Thread Starter
Luv2BuyBags
RIP my beloved Daisy
Wonderful...thank you. And that won't interfere with a notification sent to me when someone replies in my thread? You know those subscriptions?
Oct 19, 2011, 1:23pm   #8
Vlad's Avatar
Vlad
Originally Posted by Luv2BuyBags
Wonderful...thank you. And that won't interfere with a notification sent to me when someone replies in my thread? You know those subscriptions?
It will not interfere at all, two separate features.
Oct 31, 2011, 11:21pm   #9
jenaywins's Avatar
jenaywins
♥ Duh - winning! ♥
I didn't want to start a whole new thread, but I don't think my quote notifications are working at all.
Oct 31, 2011, 11:57pm   #10
Vlad's Avatar
Vlad
Originally Posted by jenaywins
I didn't want to start a whole new thread, but I don't think my quote notifications are working at all.
You did have over 3200 notifications - I purged them for you. Let's see if this works.
Nov 1, 2011, 12:12am   #11
jenaywins's Avatar
jenaywins
♥ Duh - winning! ♥
Originally Posted by Vlad
You did have over 3200 notifications - I purged them for you. Let's see if this works.


3200! Dang I need to stop spending so much time on tPF!!

I now have 65,540 notifications. Popularity ain't easy.
Nov 5, 2011, 8:55pm   #12
jenaywins's Avatar
jenaywins
♥ Duh - winning! ♥
Notifications aren't working anymore, and I'm still at over 65k.
Nov 5, 2011, 11:25pm   #13
jenaywins's Avatar
jenaywins
♥ Duh - winning! ♥
Originally Posted by jenaywins
Notifications aren't working anymore, and I'm still at over 65k.
Yay thank you!! I'm back in action!!
Nov 5, 2011, 11:26pm   #14
Vlad's Avatar
Vlad
Originally Posted by jenaywins
Yay thank you!! I'm back in action!!
Yep just fixed it for you.
Nov 5, 2011, 11:58pm   #15
CobaltBlu's Avatar
CobaltBlu
Originally Posted by Vlad
Yep just fixed it for you.
vlad, i think encore hermes may have the same situation....she mentioned having 65K notifications a couple of days ago...
POST A REPLY
  HOME > >  
TOP

Thread Tools