Home > >

Louboutin iPad case

POST A REPLY
 
Thread Tools
Jun 29, 2012, 8:28pm   #16
BoriquaNina's Avatar
BoriquaNina
♥ Loves To Strass ♥
Great idea!
Jun 29, 2012, 8:52pm   #17
AEGIS's Avatar
AEGIS
lettin' them have it
Originally Posted by malecka
Well, if I haven't seen it IRL, I would also think someone is joking. When I entered in shop, I really thought it was a bag. On the other hand, I don't see people laugh at Chanel WOCs, when they wear wallet as bag. But maybe I'm wrong. I just wanted to see what you think about it.

Here is the clutch nude spikes on nude but I don't like this because it's patent leather


hmm it's not as cute. do you not want the option of a chain bc of the spikes? it might be annoying to always hold and bc it's not a smooth surface. that would bother me.

the ipad is actually cuter.
Jun 30, 2012, 12:26am   #18
ColdSteel's Avatar
ColdSteel
Gimme.
I want this one http://us.christianlouboutin.com/cris-trash-case.html

too bad it costs as much as the iPad Why can't I be made out of money!?
Jun 30, 2012, 1:28am   #19
malecka's Avatar
Thread Starter
malecka
Member
Thank you all for sharing your opinions

Originally Posted by Dianabanana12

I think its a good idea!! the website doesnt load well on my macbook, how much is it?

Plus it would go really good with the shoes in your avitar
In Europe it is 455€, I don't know at the moment the price in dollars.
Jun 30, 2012, 1:30am   #20
malecka's Avatar
Thread Starter
malecka
Member
Originally Posted by AEGIS

hmm it's not as cute. do you not want the option of a chain bc of the spikes? it might be annoying to always hold and bc it's not a smooth surface. that would bother me.

the ipad is actually cuter.
It bothers a little, but def the iPad is better!
Jun 30, 2012, 1:32am   #21
E
Erikaeli
Member
Whatever works will look great ! Go for it !
Jun 30, 2012, 4:21pm   #22
Vodkaine's Avatar
Vodkaine
Louboutin & Chocolat
That trash thing is a joke. Gosh it's horrendous.. You people are really willing to buy something made of stuff he collected in his offices garbage ? I'm not fond at all of the trash shoes, but still, it's a pair of shoes you can actually wear but this case, clutch, you name it, is truely making fun off all the people trying to save up to afford a pair of simple 85.
Jun 30, 2012, 9:51pm   #23
GrRoxy's Avatar
GrRoxy
Member
Originally Posted by Vodkaine
That trash thing is a joke. Gosh it's horrendous.. You people are really willing to buy something made of stuff he collected in his offices garbage ? I'm not fond at all of the trash shoes, but still, it's a pair of shoes you can actually wear but this case, clutch, you name it, is truely making fun off all the people trying to save up to afford a pair of simple 85.
I agree, overpriced and not really pretty. Tho from far it looks very interesting and idea is very original.


I was thinking about getting his iPad case to carry iPad but never thought about these spikes... It won't be very comfy to carry around...
Jul 1, 2012, 12:21am   #24
Vodkaine's Avatar
Vodkaine
Louboutin & Chocolat
Originally Posted by GrRoxy
I agree, overpriced and not really pretty. Tho from far it looks very interesting and idea is very original.


I was thinking about getting his iPad case to carry iPad but never thought about these spikes... It won't be very comfy to carry around...
A agree, it looks fancy with the spikes but I guess a case is for you to store your ipad safely in a bag or somewhere... what if you scratch the inside of your designer leather bag with it ..? Or make marks on that coffee table..?

Sometimes ideas should stay theorical
Jul 1, 2012, 3:33am   #25
D
Dianabanana12
Account Deactivated
Originally Posted by ColdSteel
I want this one http://us.christianlouboutin.com/cris-trash-case.html

too bad it costs as much as the iPad Why can't I be made out of money!?
hehe well if you find a way to become made out of money please do fill me in ill pay you after haha

And yeah, it being the price of the ipad makes no sense lol the point is to protect the ipad, but then whos protecting the ipad case that costs just as much ?!? lol a case to protect the case
Jul 1, 2012, 3:36am   #26
D
Dianabanana12
Account Deactivated
Originally Posted by malecka
Thank you all for sharing your opinions


In Europe it is 455€, I don't know at the moment the price in dollars.
almost 600 usd
POST A REPLY
  HOME > >  
TOP

Thread Tools