POST A REPLY
 
Thread Tools
Jun 28, 2007, 7:33pm   #1
LV&Lexus07's Avatar
Thread Starter
+!That GUY with LV!+
C'mon guys! Show us your B*Bag collections! Modeling pics are a plus! I'll start us off with my very first B*Bag. Café Besace Messenger.


Jun 30, 2007, 2:31am   #2
deluxeduck's Avatar
oui, Louis!
my Men's Day Trio:


taupe '05, black '05 and chocolate '06. hmmm... maybe its time for a fourth.
Jul 1, 2007, 8:50am   #3
LV&Lexus07's Avatar
Thread Starter
+!That GUY with LV!+
Originally Posted by deluxeduck
my Men's Day Trio:
taupe '05, black '05 and chocolate '06. hmmm... maybe its time for a fourth.
Great collection!! Considering the Men's Day for my second Bbag purchase. By the way, if it's not time you can make time for a fourth...LOL.
Jul 1, 2007, 10:56am   #4
Kates's Avatar
Member
yay for our bbag boys!!!!! --yall have great taste!
Jul 31, 2007, 3:11pm   #5
Jenova's Avatar
Member
What a feeble response from the boys so far. Are the rest of you too shy to join in?

Brave boys - I think that your bags are fabulous. I would be so impressed if you walked past me in the street.

Congratulations - almost makes me wish I was a lad too!!!
Last edited Jul 31, 2007 at 3:14pm.
Jul 31, 2007, 9:49pm   #6
nextnewface's Avatar
Member
Wowww you guys have GORGEOUS B Bags

I wanna date a B bag boy now!!!!
Sep 1, 2007, 1:27am   #7
f
Member
Here's my 06 Sapin Besace

Sep 18, 2007, 11:47am   #8
shopboy's Avatar
Member
Finally can join the Bbag Boys Club!!!
Got my very 1st Bbag last monday. Its the 06 Men's Day. The leather is so soft and i dun know wat's the blue called (dk tealish irl) but i love it anyway!!!
Attached Images
  
Sep 18, 2007, 12:57pm   #9
LV&Lexus07's Avatar
Thread Starter
+!That GUY with LV!+
Welcome to the club floatingblue & shopboy! You both have made great choices! Congrats! I feel like I need to explore more colors for my next purchase!
Sep 18, 2007, 1:56pm   #10
kymara's Avatar
name them all :)
Gorgeous shopboy! And I want to see more boys with bbags, especially modelling pics! How does a mens Day look when worn? I love the taupe 05 above, beautiful and chewy. And in the closer-up pic, the chocolate Day. Yum!
Sep 18, 2007, 1:56pm   #11
shopboy's Avatar
Member
Thanks LV&Lexus for your welcome.
Here's my modelling pics. The pics are taken indoor w/o flash so the color of the bag is not so vivid.
This is so addictive, i've my 2nd Bbag on its way. Afterwhich, i must go on a bag or rehab. LOL
Attached Images
  
Sep 18, 2007, 2:11pm   #12
shopboy's Avatar
Member
Thanks Kymara!
Here's another pic of the bag in daylight. I prefer to carry it on my shoulder. Sling across the body makes it heavier imo.
Pardon my funny expression.
Attached Images
 
Sep 18, 2007, 6:37pm   #13
k
Member
I think it's sexy. A bbag+a boy. You go boys.
Sep 22, 2007, 4:18am   #14
Jenova's Avatar
Member
Love the photos - that is a great colour and style for you.
Sep 30, 2007, 3:27pm   #15
shopboy's Avatar
Member
Technically this is not from the Men's range, but i love the style alot!
My 2nd Bbag: Plomb GSH Work!

[IMG]http://forum.purseblog.com/attachment.php?attachmentid=267025&d=1191183212
[/IMG]
POST A REPLY
  HOME Premier Designers Balenciaga Balenciaga Clubhouse  
TOP

Thread Tools